Prodejní kampaň značky Kawasaki pro Rimoto
Případová studie
Stavte se na Kawu. Dáme si zelenou!
Rimoto je největší prodejce motocyklů a vybavení pro motorkáře na Vysočině a potřeboval regionální kampaň na podporu prodeje motocyklů značky Kawasaki.
Mrkni na novinky. Kterou si vybereš?
Kampaň měla dva hlavní cíle: Představit novinky legendární japonské značky a podpořit přímý prodej značky Kawasaki v třebíčském moto centru RIMOTO.
Strategii kampaně inspirovaly nabízené produkty. Motorky Kawasaki jsou tak ikonické, že jsme je chtěli potenciálním zákazníkům klienta především ukázat. Museli jsme však vědět komu, jak a kdy populární motorky ukážeme.
Komunikační kanály a způsob prezentace:
Prezentovat krásné mašiny vášnivým motorkářům je radost, ale kde ty vášnivé motorkáře najít? Někdy čtou noviny, často se pohybují po silnici, někteří z nich jsou aktivní na sociálních sítích, jiní třeba poslouchají rádio. Přitom nabídka značky Kawasaki je široká, od strojů pro mladé, začínající motorkáře až po zkušené fajnšmekry s nabitou peněženkou. Pro tyto cílové skupiny jsme připravili různá sdělení v těchto komunikačních kanálech:
- Novinky značky Kawasaki jsme pečlivě představily na webových stránkách
- Pro Facebook jsme připravili různé vizuály s odlišným cílením
- Zákazníky Rimota jsme oslovili tematickým newsletterem
- V rádiu jsme zdůraznili počty testovacích motorek i stroje skladem
- Motorky patří na silnici a u silnice stojí billboardy
- I motorkáři čtou, inzerovali jsme v regionálním tisk
25 prodaných motorek
Luxusní motorka není zrovna produkt, který si jedním kliknutím přidáte do nákupního košíku. Proto musíme výkon kampaně měřit celkovým prodejem značky Kawasaki v třebíčském moto centru Rimoto. A jak to dopadlo?
Ve sledovaném období klient prodal 25 motorek japonské značky, a to při minimálních nákladech na reklamu. Podpůrná kampaň stála klienta zhruba 100 000 Kč, tedy naprostý zlomek budoucí tržby.
Velký podíl na úspěšné kampani mají i všichni zaměstnanci klienta. Bez jejich znalosti probíhající kampaně, spolupráce s agenturou a hlavně elánu by se tolik motorek nikdy neprodalo. Ne každý návštěvník prodejny je budoucí majitel nové motorky. I prodávat se musí umět. A podařilo se. Kawasaki má prostě zelenou!
Potřebujete podpořit prodej svého produktu?
Obraťe se na nás!
Zajímá vás víc? Přečtěte si další případové studie