Viditelnost webu pod kontrolou pro Dent Unit
Případová studie
Kombinace SEO, sledování konkurence a placené reklamy
Zákazník je významný dodavatel stomatologického vybavení, a protože konkurence nespí, rozhodl se usilovat o maximální viditelnost na českém internetovém trhu, a to na všechna relevantní klíčová slova. To není zrovna jednoduché zadání. Podívejte se, jak jsme si s takovým úkolem poradili.
Musíme být vidět, vždy a všude
Chceme být první, a když to nejde ve fulltextu, tak alespoň v PPC. Ale na jaká klíčová slova? A taky nás zajímá, jak je na tom konkurence. Hodně otázek a málo odpovědí. Při plánování strategie jsme využili oborový přehled klienta, naše agenturní know-how i nástroj Collabim, který nám poskytl řadu užitečných informací.
Řešení hledáme společně
S klientem spolupracujeme dlouhodobě a společně jsme ušli dlouhou cestu. Klient v minulosti neměl přehled ani nad prostou návštěvností webu, dnes kontinuálně sledujeme vývoj pozic vybraných klíčových slov, a to i u nejvýznamnější konkurence. Na změny ve výsledcích fulltextového vyhledávání reagujeme v PPC kampaních. O konkurenci víme i to, zda inzerují v PPC systémech a na jaká klíčová slova.
Máme přehled, jsme aktivní a reagujeme na změny
- Nejdřív jsme si museli ujasnit, jaká klíčová slova jsou pro nás důležitá. S tím nám musel pomoct náš klient. On vytyčil základní mantinely, my jsme nalezli všechny relevantní varianty a tvary klíčových slov ke sledování.
- Definovaný seznam klíčových slov jsme začali kontinuálně sledovat. Jednou za tři měsíce provádíme pečlivou analýzu změn a vývoje sledovaných pozic, kterou s klientem opět podrobně konzultujeme.
- Spolu s webem klienta sledujeme i weby vybrané konkurence. Víme, na jaká klíčová slova jsme s přehledem první, a kde nás zlobí konkurence – máme přehled i o tom, jak se věnuje PPC reklamě.
- Pozice ve fulltextovém vyhledávání sledujeme, ale to samo o sobě nestačí. Aktivně proto pracujeme s obsahem a strukturou klientova webu – aplikujeme poznatky ze SEO branže.
- Pokud nás ohrožují pozice konkurenčních projektů, reflektujeme to, a to ve vlastních PPC reklamách i při plánování dalších SEO aktivit.
Výsledky v číslech
- Pravidelně sledujeme pozice pro 163 klíčových slov a frází
- Sledujeme web klienta + 4 weby konkurence
- 4 × ročně provádíme pečlivou analýzu a plánujeme další úpravy (SEO, PPC)
- Google: 101 × 1. pozice
- Seznam: 90 × 1. pozice
Potřebujete mít viditelnost webu pod kontrolou?
Obraťe se na nás!
Zajímá vás víc? Přečtěte si další případové studie